عشق یعنی..

پیام های کوتاه
نویسندگان

جوابیه رهبر انقلاب به آن مرد ساده اندیش

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

من حسینم راه من راه عاشقیست

عاشقان را هیچ ترس ازدشمن نیست

دشمن من بود، آن مرد پلید

من نکردم هیچ بیعت با یزید

بیعت کردن با یزید را، بود خطاه

در مرام من نَبوَد، هیچ  اشتباه

گر تو پنداشتی صلح دارد، بُرد

این بدان که از شیطان نتوان، سود بُرد

ای رفیق آن حسین تو، من نیستم

یک کمی فکرکن، ببین، من کیستم

انَا الْحُسَیْنُ بْنُ عَلى، هستم من

آلَیْتُ  انْ لا انْثَنى‏ ، هستم   من

احْمى  عِیالاتِ  ابى، هستم  من

امْضى عَلى‏ دینِ النَّبى‏، هستم من

ازدشنان دین بری، هستم من

تو نصحیت مرا صلح انگاشتی

اتمام  حجتم  را، صلح پنداشتی

به سیاست تفسیر دین کردن خطا است

به مقصود رسیدن با این شیوه نارواست

گر بخواهی تو تفسیر دین کنی

بایدت پیش رهبرتو شاگردی کنی


عزیران من، این اشعار، مضمون جوابیه رهبر معظم انقلاب به سخنان کسانی است که با کوته بینی ملاقات عمرسعد با امام حسین علیه السلام را به مذاکره

تعبیرکردن .

عین جملات رهبر معظم انقلاب راه که در جمع فرماندهان نیروی دریائی سپا

در تاریخ 15/7/94 بیان شده :

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به طرح برخی مسائل از جانب افراد سهل اندیش و سهل انگار درخصوص مذاکره با آمریکا، گفتند: این افراد می گویند چگونه است که حضرت علی علیه السلام و حضرت امام حسین علیه السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می شود؟
ایشان در پاسخ به این شبهه افزودند: چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده اندیشی است زیرا حضرت علی علیه السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه السلام با عمر بن سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: متأسفانه عده ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه ها، سخنرانی ها و فضای مجازی مطرح می کنند، که کاملاً اشتباه است.
[1]



[1] http://www.leader.ir/fa/content/13725/دیدار-جمعی-از-فرماندهان-و-کارکنان-نیروی-دریایی-سپاه-و-خانواده‌های-آنان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی